Posts

Showing posts from June, 2014

Father's day

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

saya rasa sebak sangat sebab bila bukak fb ramai je yang ucap untuk father's day.
seriusly, terasa sgt..
rasa mcm sedih yang teramat sgt..
mesti ada yang tertanya-tanya.. mengapa ek??

saya macam ni sebab saya sudah kehilangan hero hati saya pada tanggal 25hb Mei 2014.. pada jam 2.05 pagi..saya sangat sedih pada ketika itu. sukar saya hendak gambarkan macam mana perasaan hati saya ini. amat sukar..

saya masih ingat lagi.. waktu itu, pada pukul 1.30 saya baru saja menyiapkan dua assignment saya sekaligus. dengan hasrat nanti saya dah tak perlu lagi nak tengok assignment itu lagi. memang saya sedar ayah saya sakit.. malah pernah tidak sedarkan diri selama seminggu sebelum ini.. hati ini pon teringin nak berjumpa ayah tapi nak buat macam mana saya terpaksa menyiapkan assignment dulu sebelum pulang ke kampung dan sememangnya saya telah bercadang untuk pulang ke kampung pada 28hb. itu cadangan sebelum semua ini terjadi. memang saya tak sangka. tap…