Sunday 1 March 2015

testimoni inai mekah 100% original

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

maaflah ye.. saya selalu miss nak update benda-benda penting..

pertama sekali, saya nak ucapkan terima kasih kepada customer saya yang sentiasa mempercayai perkhidmatan saya ni.. saya bersyukur sangat dengan rezeki sampingan yang Allah berikan kepada saya ni..

Alhamdulillah.. rata-rata peminat inai yang membeli inai dengan saya berpuas hati dengan kemerahan inai mekah asli ni.. alhamdulillah.. 

kat sini saya akan pamerkan salah seorang customer yang sporting yang membenarkan saya menyiarkan whatsapp saya dengannya..

terima kasih sgt2 customer!!


thanks customer sekali lagi sebab sudi kongsi feedback dengan saya..

saya jual ye.. 

kalau nak beli lagi, contact la saya ye..

whatsapp only ye.. 012-5705495

ada customer yang call saya terus.. saya mintak maaf kalau saya layan acuh tak acuh.. anda kena faham saya pon ada komitmen saya yang lain.. jadi saya mintak sangat.. anda hanya whatsapp saya saja.. tak perlu nak call.. kalau saya tak reply dalam masa segera.. saya mintak anda banyakkan bersabar ye.. mungkin saya ada urusan yang lebih penting sebab saya student.. jadi masa untuk berbisnes tak menentu.. harap faham ye.. terima kasih.. 

anda faham saya, saya faham anda!

kepada yang baru nak try untuk wedding @ engagement @ suka suki, boleh juga try inai ni.. insyaAllah tak mengecewakan.. 

insyaAllah... harap anda semua suka ye.. :)

  ~ i'Ll LoVeD u 4 a ThOuSaNd YeArS ~

No comments: